Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 2. 2015 17:56
Dobrý večer, mám dotaz ohledně reklamačního řízení. Reklamovala jsem mobilní telefon kupovaný na internetu a prodejce mi napsal mail, že reklamaci neuznává, jelikož nebyla podána bezprostředně po zjištění závady. Jde o to, že jsem do reklamačního protokolu napsala, že se vady objevují od 12/14 a odeslala až v únoru, protože do té doby se tyto vady objevovaly zřídka, ale v únoru už nešlo mobil naprosto používat. Moje otázka tedy zní, jestli má prodejce právo neuznat reklamaci jenom z důvodu ne bezprostředního podání reklamace. Nehledě na to, ze jsem si nejdříve musela pořídit náhradní telefon, abych mohla tento odeslat. Děkuji za odpověď.