Hlavní navigace

Neuznaná reklamave

  • (neregistrovaný)

    18. 2. 2015 17:56

    Dobrý večer, mám dotaz ohledně reklamačního řízení. Reklamovala jsem mobilní telefon kupovaný na internetu a prodejce mi napsal mail, že reklamaci neuznává, jelikož nebyla podána bezprostředně po zjištění závady. Jde o to, že jsem do reklamačního protokolu napsala, že se vady objevují od 12/14 a odeslala až v únoru, protože do té doby se tyto vady objevovaly zřídka, ale v únoru už nešlo mobil naprosto používat. Moje otázka tedy zní, jestli má prodejce právo neuznat reklamaci jenom z důvodu ne bezprostředního podání reklamace. Nehledě na to, ze jsem si nejdříve musela pořídit náhradní telefon, abych mohla tento odeslat. Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).