DE - inventura zásob

  • (neregistrovaný)

    20. 2. 2015 20:38

    Dobrý den, prosím poraďte začátečníkovi :-)
    Potřebuji poradit, jak s inventurou zboží. Pokud jsme zaplatili za zboží např. 28.12.14 a zboží nám dodali až v v roce 2015 bude toto zboží v inventuře, tzn. mohu udělat příjemku na sklad? Během roku jsem neřešila nějaké data, prostě když jsme zaplatili zboží, rovnou si program udělal příjemku na sklad. Ale s tím koncem roku si nejsem jistá. Tak abych to měla správně.
    A také obráceně. Pokud jsme vystavili fakturu za zboží v roce 2014 a zaplacené a odeslané bude až v roce 2015, tak nebude v inventuře, že?
    Předem děkuji za odpovědi a omlouvám se za tak možná jednoduchý dotaz.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).