Převod dovolené z 2014 do 2015 - form?

• (neregistrovaný)

23. 2. 2015 18:02

Dobrý den,

známý mi poslal "formulář", kde pro své zaměstnance respektive jménem zaměstnance uvádí následující:

Já (zaměstnanec) žádám o převod nevyčerpané dovolené za kalendářní rok 2014 ve výši iks dnů do r. 2015, tuto vyčerpám do toho a toho dne.

S tím, že mi řekl, že toto je novum od roku 2015 a že je nutno předložit při kontrole z ÚP (tím myslel asi Inspektorát práce)? A že to musí být podepsáno někdy v lednu.

Tak jsem zmatena - nejsem sice specializací mzdová účetní, nicméně v zákoníku práce § 217,218 platné už delší dobu, že dovolená by se měla převádět jen z důvodů překážek a závažných provozních důvodů (bohužel v praxi se převádí i běžně ... toť pravda).

Prosím opravdu je nutné takovýto papír, co mi řekl, psát? Zákoník mluví jasně, žádnou změnu jsem nezaznamenala, dovolené se bohužel převádí ...

Děkuji za vaše názory.

V.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 23. 2. 2015 18:22

dann (neregistrovaný)

Re: Převod dovolené z 2014 do 2015 - for
      >Dobrý den,
      >
      >známý mi poslal "formulář", kde pro své zaměstnance
      >respektive jménem zaměstnance uvádí následující:
      >
      >Já (zaměstnanec) žádám o převod nevyčerpané dovolené
      >za kalendářní rok 2014 ve výši iks dnů do r. 2015, tuto
      >vyčerpám do toho a toho dne.
      >
      >S tím, že mi řekl, že toto je novum od roku 2015 a že
      >je nutno předložit při kontrole z ÚP (tím myslel asi
      >Inspektorát práce)? A že to musí být podepsáno někdy v
      >lednu.
      >
      >Tak jsem zmatena - nejsem sice specializací mzdová
      >účetní, nicméně v zákoníku práce § 217,218 platné už
      >delší dobu, že dovolená by se měla převádět jen z důvodů
      >překážek a závažných provozních důvodů (bohužel v praxi
      >se převádí i běžně ... toť pravda).