Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 2. 2015 9:28
Dobrý den, vystavil jsem fakturu na své online služby, která byla uhrazena. Jelikož se ale služby nakonec nezrealizovali, dohodl jsem se s klientem, že mu platbu na základě dobropisu vrátím. Vystavil jsem dobropis, ale vzhledem k okolnostem jsem dobropis uhradil s cca 5 měsíčním zpožděním. Na původní vystavení faktury a provedení služeb neexistuje žádná písemný smlouva. Má právo po mě chtít klient nějaké penále z pozdního uhrazení dobropisu? Na dobropisu není uvedena žádná informace o účtování penále v případě prodlení.
Děkuji za radu.