Re: Přefakturace škody za ztrátu balíku-
škoda je pořád škoda... jedno, jak se řeší a s kým
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 2. 2015 10:08
Dobrý den, poslali jsme německému zákazníkovi balíček, ve kterém byly výrobky tvořené jeho materiálem a naší prací. Balíček předáváme společnosti, která ho předává dál - DHL, poště, DPD... Balíček se ale ztratil, zákazník si vyčíslil škodu a poslal nám fakturu. My jsme ji přefakturovali této společnosti. Problém je v tom, že jsem do faktury dali i DPH, protože jsem to nefakturovali ani pojišťovně, ani koncovému zasilateli, ale v podstatě prostředníkovi. Ti po nás ale teď požadují fakturu s nulovým DPH, přiznání jsem podala včera :(. Fakturu přitom měli už téměř dva měsíce. Je to poprvé, co něco takového řeším. Můžete mi prosím poradit, jak je to správně a co s tím mám teď dělat? Moc děkuji za rady.