Bordel ve skladu

  • (neregistrovaný)

    2. 3. 2015 9:57

    Prosím o pomoc... Pracuji na inventuře skladu a nemohu se z toho vymotat.. V roce 2013 byla provedena inventura, ale nebylo o ní účtováno a byly téměř u všech položek uvedeny stavy podle účetnictví ( účtuje se typem B), v letošním roce se dělala inventura pečlivá a zjistilo se manko přes 100 tis., následně jsem zjistila, že je problém např. v tom, že u výdejek se neuvede správné skladové číslo a tím se položka nevyskladní.. Problém je v tom, že vydaných faktur máme přes 20 tis. a jestli budu opravovat fakturu po faktuře, tak se z toho zblázním.. Ještě mám problém i s průměrnou váženou cenou, která se mi nepočítá správně, protože mnohdy se stane, že se vystaví faktura a teprve pak se zboží objednává a expeduje zákazníkům až když dorazí.. Sedím nad tím už dlouho a nevím jak efektivně a rychle a hlavně správně ten sklad upravit. Problém se táhne už z roku 2013 mohla bych u položek u kterých 100% vím, že je konečný stav špatně, můžu si to opravit v počátečním stavu roku 2014 ať aspoň ten rok dám nějak dohromady?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).