Převzetí účetnictví

  • (neregistrovaný)

    13. 3. 2015 9:31

    Dobrý den,
    převzala jsem účetnictví. Ke konci měsíce. Ale teď potřebuji ještě nějaké věci zaúčtovat asi do starého měsíce. Jedná se o mzdy, které jsou za 2/2015, ale k 27.2 je udělaná inventarizace účtu. Jak by jste postupovali.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 3. 2015 10:09

      o.l.i. (neregistrovaný)

      Re: převzetí účetnictví
      Normálně bych účtovala,však mzdy za 2/14 se účtují až v 3/14

    • 13. 3. 2015 10:19

      mirka..p (neregistrovaný)

      Re: převzetí účetnictví
      Já účtuji mzdy vždy, do měsíce, za který jsou. Tzn mzdy za 2/2015 zaúčtuji k 28.2.2015.
      Klidně bych zaúčtovala do února. Právě proto, že máte udělanou inventarizaci účtů při předání, můžete nyní snadno rozlišit, co účtoval předchůdce a co Vy.

    • 13. 3. 2015 10:24

      Daniela K. (neregistrovaný)

      Re: převzetí účetnictví
      Ano mzdy za 2/14 se sice účtují až v 3/14, ale do účetního období 2/14.
      Inventarizaci účtů máte k 27.2., proto bych potřebné doklady do 2/14
      účtovala s datem 28.2. Ale nevím, jestli máte účetní období po měsíci, nebo lze i dle data od-do. Jinak účetním obdobím je rok, v tomto případě by šlo účtovat i do období 3/2014. Ale opět nevím, jest-li firma vykazuje nebo nevykazuje měsíční výkazy
      (např. sleduje měsíční N, V, zisk, stav zakázek, hospodaření středisek,...)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).