Re: Není potvrzení o zd. příjmech- jak n
Nová účetní musí mít všechny staré papíry a musí vám potvrzení dát. Ale nevím, jak to chodí u koňů.
Řekněte paní účetní, že jestli Vám potvrzení nedá, sdělíte to při podání svého daňového přiznání správci daně a ten si potvrzení od zaměstnavatele vyžádá výzvou, a tím na sebe firma upozorní. Třeba se paní účetní zalekne a vystaví. Také se podívejte do svých papírů, které jste dostal/a při ukončení zaměstnání, měli Vám potvrzení vystavit už při ukončení.
Jasně. Myslela jsem novou paní účetní. Ale když zpětně pročítám diskuzi, tak z ní vlastně nevíme, jestli tazatel chtěl po nové účetní potvrzení. A proto ani nevíme, jestli nová účetní může nebo nemůže potvrzení vystavit a podepsat. Takže asi by bylo na místě nejprve kontaktovat novou účetní a zjistit, jak se věci mají.
Takže asi by bylo na místě
>>nejprve
>>kontaktovat novou účetní a zjistit, jak se věci mají.
>
>Víte, celé je to o tom, že nová paní účetní i nový
>majitel jsou mi zcela neznámí....
Tak se budete muset bavit s neznámými lidmi. Stará účetní vám už fakt nic dát nemůže.
Re:Zaměst.nevystavil potvrzení o příjmec
K daňovému přiznání přiložit průvodní dopis, že můj zaměstnavatel odmítnul potvrzení vydat. Navrhnout mzdovou evidenci zaměstnavatele jako důkaz. Odvolat se na Daňový řád § 93 odstavec 1) + 2), § 92 odstavec 2).
Přiložit kopii podacího lístku od dopisu, kdy jste o Potvrzení žádal, kopii dopisu se žádostí, kopie výplatních pásek.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 3. 2015 14:31
Dobrý den,