Služba do EU, reklamace, dph

  • (neregistrovaný)

    24. 3. 2015 10:43

    Dobrý den, prosím o radu, jaký je správný postup:
    plátce z eu si u nás objednal práci na svých výrobcích, tuto práci jsme dál zadali u jiné společnosti v čr. Vše v pořádku proběhlo, vyfakturováno loni. Po čase, letos, zákazník z eu, nám vyfakturoval náhradu škody (špatná práce, tím pádem zničené, nepoužitelné výrobky) , fakturu jsem přijala mimo dph , nedělala jsem revers charge. A teď potřebuji tyto náklady dál vyfakturovat na společnost, která špatné práce provedla, přefakturuji české společnosti, náhradu škody bez dph? A nebo si vyžádáme dobropis na práci a zbytek nákladů (hodnota výrobků) vyfaktuji jako škodu?
    Děkuji za pomoc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).