Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 3. 2015 10:43
Dobrý den, prosím o radu, jaký je správný postup:
plátce z eu si u nás objednal práci na svých výrobcích, tuto práci jsme dál zadali u jiné společnosti v čr. Vše v pořádku proběhlo, vyfakturováno loni. Po čase, letos, zákazník z eu, nám vyfakturoval náhradu škody (špatná práce, tím pádem zničené, nepoužitelné výrobky) , fakturu jsem přijala mimo dph , nedělala jsem revers charge. A teď potřebuji tyto náklady dál vyfakturovat na společnost, která špatné práce provedla, přefakturuji české společnosti, náhradu škody bez dph? A nebo si vyžádáme dobropis na práci a zbytek nákladů (hodnota výrobků) vyfaktuji jako škodu?
Děkuji za pomoc.