Re: s.r.o. v likvidaci
To je spíše věc vašeho sw, jak zvládá nebo "nezvládá" účtování ve dvou zd. obdobích (z důvodu likvidace) během jednoho roku.
Zavolejte si o správný postup na hotline vašeho sw.
Pokud to váš sw neumí, budete to muset obejít, tzn. zrušit likvidační závěrku a pokračovat v účtování roku 2014. Závěrku udělat až k 31.12.2014 a počáteční stavy v R po likvidační závěrce si dodělat ve výkaze R ručně, totéž u N, a V ve VZZ ( aby vám souhlasily na období od likvidace do 31.12). Lépe poradit neumím.
Re: s.r.o. v likvidaci
>>>Kdo má prosím zkušenosti z účtováním firmy v
>>>likvidaci. Máme hotovou mimořádnou účetní závěrku ke
>>>dni před
>>>vstupem do likvidace a co teď? Jak otevřu likvidační
>>>rozvahu, provedla jsem účetní závěrku, ale když chci
>>>vyjet výkazy k 31.12.2014 tak nesedí rozvaha.
>>
>>To je spíše věc vašeho sw, jak zvládá nebo "nezvládá"
>>účtování ve dvou zd. obdobích (z důvodu likvidace)
>>během jednoho roku.
>>Zavolejte si o správný postup na hotline vašeho sw.
>>
>>Pokud to váš sw neumí, budete to muset obejít, tzn.
>>zrušit likvidační závěrku a pokračovat v účtování
>>roku
>>2014. Závěrku udělat až k 31.12.2014 a počáteční
>>stavy
>>v R po likvidační závěrce si dodělat ve výkaze R
>>ručně, totéž u N, a V ve VZZ ( aby vám souhlasily na
>>období
asi mimořádnou závěrku jste dělala během roku 2014, tak budete mít v roce 2014, dva účetní roky, já jsem do mimořádky označila jako hosp. rok např. od 1.1.-31.3.2014/uzavřít toto období/ a pak otevřít další rok 2014/ten zbytek...mám také POHODU
>
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob