Re: Následné souhrnné hlášení
Tak za prvé - dobrý den i Vám, slušnost snad ještě nevymřela. Za druhé, kdyby mi to bylo jasné, neptám se znovu (nejsem účetní, nerozumím tomu a musím to řešit mimo svou práci), nechci udělat průser. A až Vy někdy položíte dotaz a odpověď nepochopíte, doufám, že dostanete stejnou reakci jako já od Vás. Hezký den.
Re: Následné souhrnné hlášení
tak za druhé, nevšimla jsem si, že by odpovídající začínali s odpovědí pro tázajícího, který neví, slovy dobrý den, přistupují ihned k odpovědi. naopak tázající nezačínají slovy prosím a na konci děkuji.
odpověď je dobrovolná. ale pro vás - pokud nechápete odpověď níže, ,stačí se podívat tady do historie na diskusi-spousta odkazů s vysvětlením. přeju hezký a pohodový den a děkuji za dotaz
z pokynů GFŘ pro vyplnění
Následným souhrnným hlášením se opravují údaje, které plátce uvedl v předchozích podáních (souhrnném hlášení nebo následném souhrnném hlášení) vztahujících se k danému kalendářnímu měsíci/čtvrtletí. Opravou údajů se rozumí vložení nového řádku (v případě, že předchozí podání tento řádek vůbec neobsahovalo), storno řádku z předchozích podání (v případě, že v předchozím podání tento řádek neměl být vůbec uveden) a oprava údajů řádku z předchozích podání.
Oprava údajů se provádí:
- vložením nového řádku vyplněním všech požadovaných údajů,
- stornováním řádku z předchozích podání proškrtnutím křížkem ve sloupci označeném storno řádek. Do následného souhrnného hlášení se ve stornovaném řádku vyplní všechny údaje vyplněné v původním řádku,
- opravou údajů řádku u předchozího podání stornováním původního řádku a vložením nového bezvadného řádku
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?