Inventarizace závazků

  • (neregistrovaný)

    17. 4. 2015 10:54

    Dobrý den,
    dnes jsme obdrželi od obchodního partnera k odsouhlasení inventarizaci závazků za rok 2013. Uvedené faktury nemáme a nejsme si vědomi, že bychom zboží odebrali. Co máme v takovém případě dělat? Můžou nám poslat tak pozdě inventuru. Děkujeme

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 4. 2015 11:26

      xxxx (neregistrovaný)

      Re: Inventarizace závazků
      zavolejte tam a zeptejte, možná u nich převzala účetnictví nová účetní, v saldu jí to visí a a chce vědět jestli jste to nezaplatili v hotovosti. V opačném případě, musí doložit, že jste odebrali (potvrzený dodací list...)

    • 17. 4. 2015 11:29

      Daniela K. (neregistrovaný)

      Re: Inventarizace závazků
      Nepotvrdit inventarizaci a zaslat jim, že uvedené zboží jste neodebrali a uvedené faktury nevedete ve svém účetnictví. Že vám inventarizaci za r. 2013 posílají s ročním zpožděním, vypadá na to, že mají ve svém účetnictví nepořádek a zřejmě dělali zpětně rekonstrukci účetnictví nebo teprve nyní dělají pořádek v saldokontech předchozích období a zřejmě ne dobře, když jim to s vámi nesouhlasí :(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).