Re: Odběr stravy-účtování zaměstnancům
Nevím, o jaké režijní náklady se jedná. Pokud by se jednalo např. o pronájem prostor, pak požadujte ve FA rozdělení na částku za stravu a částku za nájem.
Při zajištění stravování v jiných prostorách než prostorách zaměstnavatele prostřednictvím stravenek nebo elektronických karet se cenou jídla rozumí hodnota stravenky včetně poplatku za zprostředkování jejího nákupu.
Zaměstnavatel si pak z výdajů na stravu může uplatnit daňově až 55 % max. však 70 % z hodnoty stravného vymezeného pro zaměstnance při trvání pracovní cesty 5-12 hod.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
27. 4. 2015 11:13
Dobrý den, prosíme o radu - naši zaměstnanci zaplatili každý zálohu 1000 korun a dostali od dodavatele, kam dochází na obědy kartu, mají tím pádem oběd se slevou, když přijde faktura, cena obědů tak, jak je na faktuře se jim přeúčtovává a sráží ze mzdy.... je to tak dobře? celá částka jde firmě do nákladů, proti tomu má výnosy od zaměstnanců,režijní náklady rovněž do nákladů v celé výši
Teď od dubna už na faktuře nejsou vidět ceny za odběr stravy a režie zvlášt, je to dohromady, to máme zaměstnancům pře účtovavávat i tu režii? Možná je to trochu zmatečně podané, ale snad si s tím někdo poradí, děkujeme