Kancelářský nábytek - odpisy

  • (neregistrovaný)

    29. 4. 2015 15:30

    Dobrý den. Máme nově vyrobený nábytek na míru. Na faktuře je napsáno výroba a montáž kancelářských stolů 3 ks - 34.000,-
    a skříně na šanony 44.650,- Celkem 78.650,-- Kč Vše včetně DPH.
    Mohu fakturu zaúčtovat celou do nákladů nebo musím nábytek jako celek odepisovat? Vedu daňovou evidenci. Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 5. 2015 21:29

      xxxxx (neregistrovaný)

      Re: Kancelářský nábytek - odpisy
      nemusíte odepisovat, hodnota jednoho kusu nepřesáhla 40tis.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).