Přejí hezký den všem diskutujícím a poprosím o Vaše názory na níže uvedenou problematiku. Jako stavební firma najímámé občas živnostníky na určitý druh práce (instalatéry, elektrikáře ...) Už poněkolikáte se mi stallo, že mně účetní program při zaúčtování upozornil na přerušenou živnost fakturujícího. Můj dotaz je. Jsme jako firma povinni ověřovat platnost ŽL v okamžik fakturace? Při podpisu objednávky nám byl předán v kopii ŽL. Jaký dopad pro nás může být pokud tuto fakturu proplatíme. Jedná se o neplátce DPH. Děkuji za Vaše názory
13. 5. 2015 11:28
Přejí hezký den všem diskutujícím a poprosím o Vaše názory na níže uvedenou problematiku.
Jako stavební firma najímámé občas živnostníky na určitý druh práce (instalatéry, elektrikáře ...)
Už poněkolikáte se mi stallo, že mně účetní program při zaúčtování upozornil na přerušenou živnost fakturujícího. Můj dotaz je. Jsme jako firma povinni ověřovat platnost ŽL v okamžik fakturace? Při podpisu objednávky nám byl předán v kopii ŽL. Jaký dopad pro nás může být pokud tuto fakturu proplatíme. Jedná se o neplátce DPH.
Děkuji za Vaše názory
Eva