moc prosím o radu. Náš pan jednatel si loni v říjnu naplánoval zahraniční služební cestu a nikomu nic neřekl. Dne 13.10.2014 zaplatil svojí soukromou kartou letenku. Od 1.1.2015 jsme změnili název společnosti - pan jednatel si nechal na faktuře za letenky změnit název společnosti na nový, i když jsme v roce 2014 figurovali pod starým názvem.
Letenka byla na služební cestu v březnu, on zjistil, že mu ale neplatí pas 6 měsíců před cestou a tak si let přebukoval na nový termín 25.5.2015. Nyní mi přinesl fakturu za původní letenky s odletem v březnu a letenky na nový termín 25.5.2015, kde se čísla neshodují. Vůbec nevím, jestli můžu a jakým způsobem mu dát fakturu za letenku do cesťáku, když je s loňským datem a letošním názvem společnosti. Poradí mi někdo, co s tím.
Mám tu kontakt na paní z letecké společnosti, ale nevím, jakou úpravy bych popřípadě měla na faktuře požadovat.
19. 5. 2015 8:58
Dobrý den,
moc prosím o radu. Náš pan jednatel si loni v říjnu naplánoval zahraniční služební cestu a nikomu nic neřekl. Dne 13.10.2014 zaplatil svojí soukromou kartou letenku. Od 1.1.2015 jsme změnili název společnosti - pan jednatel si nechal na faktuře za letenky změnit název společnosti na nový, i když jsme v roce 2014 figurovali pod starým názvem.
Letenka byla na služební cestu v březnu, on zjistil, že mu ale neplatí pas 6 měsíců před cestou a tak si let přebukoval na nový termín 25.5.2015. Nyní mi přinesl fakturu za původní letenky s odletem v březnu a letenky na nový termín 25.5.2015, kde se čísla neshodují. Vůbec nevím, jestli můžu a jakým způsobem mu dát fakturu za letenku do cesťáku, když je s loňským datem a letošním názvem společnosti. Poradí mi někdo, co s tím.
Mám tu kontakt na paní z letecké společnosti, ale nevím, jakou úpravy bych popřípadě měla na faktuře požadovat.
Moc děkuji za každou radu.