Zřizovací výdaje_DPH

  • (neregistrovaný)

    25. 5. 2015 14:35

    Dobrý den, prosím poraďte, jak by jste postupovali?
    Nová firma s.r.o, zapsaná do OR dne 2.2.2015.
    Od 20.3.2015 je plátcem DPH.
    Nyní jsme obdrželi fakturu od právníka, který vyřizoval založení společnosti i registraci k DPH a další právní služby.
    DÚZP na faktuře je 12.5.2015.
    K faktuře je přiložen položkový výkaz práce s jednotlivými pracemi dle datumu.
    A nyní moje otázka. Rozpočítali by jste fakturu na 3 části, a to:
    1. část - práce provedené dle datumu před zápisem firmy do OR, které zaúčtuji včetně DPH do zřizovacích výdajů (celkem i s DPH 23t.Kč),
    2. část - práce provedené od zápisu firmy do OR do 19.3.2015, včetně DPH zaúčtuji do nákladů a DPH nenárokovat, jelikož firma ještě nebyla plátcem DPH,
    3. část - práce provedené od 20.3.2015, bez DPH zaúčtuji do nákladů a DPH budeme nárokovat.

    Postupovali by jste prosím stejně? Nebo jinak?
    Děkuji za všechny názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).