Dobrý den, poprvé řeším a potřebuji do Intrastatu vykázat následující : v dubnu jsme odeslali zboží, nedopatřením nekompletní. Nyní v červnu budeme odesílat zybtek dílů, které jsou nutné k fungování zařízení. Prosímo pomoc jak toto zaúčtovat. Jedná se o transakci 30 jako bezúplatná dodávka náhranídh dílů ke zboží? Pokud ano, tak skutečně v hlášení označím položku jako TR 30 a bude u ní hodnota 0? Děkuji za radu, Jana
8. 6. 2015 10:28
Dobrý den, poprvé řeším a potřebuji do Intrastatu vykázat následující : v dubnu jsme odeslali zboží, nedopatřením nekompletní. Nyní v červnu budeme odesílat zybtek dílů, které jsou nutné k fungování zařízení. Prosímo pomoc jak toto zaúčtovat. Jedná se o transakci 30 jako bezúplatná dodávka náhranídh dílů ke zboží? Pokud ano, tak skutečně v hlášení označím položku jako TR 30 a bude u ní hodnota 0? Děkuji za radu, Jana