Vrácení odřeného zboží

  • (neregistrovaný)

    16. 6. 2015 14:19

    Dobrý den,

    zákazník si u nás přes internetový obchod objednal zboží, když mu dorazilo, zjistil, že nemá takové vlastnosti, které by potřeboval a zaslal nám ho zpět. Zboží přišlo odřené. Dohodli jsme se se zákazníkem, že mu ho vezmeme nazpět, ale snížíme částku, kterou mu vrátíme. Chci se zeptat, jak řešit účetně. Mám mu vystavit dobropis na celou částku zboží a potom vystavit fakturu za používání zboží a nebo můžu vystavit opravný daňový doklad na sníženou částku? Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 16. 6. 2015 16:12

      jinka (neregistrovaný)

      Re: Vrácení odřeného zboží
      ODD na celou částku - zboží máte zpět, pravděpodobně ho opět přijmete do skladu
      Pokud je zákazník "občan" tak bych řešila jen interním dokladem

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).