Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 6. 2015 14:19
Dobrý den,
zákazník si u nás přes internetový obchod objednal zboží, když mu dorazilo, zjistil, že nemá takové vlastnosti, které by potřeboval a zaslal nám ho zpět. Zboží přišlo odřené. Dohodli jsme se se zákazníkem, že mu ho vezmeme nazpět, ale snížíme částku, kterou mu vrátíme. Chci se zeptat, jak řešit účetně. Mám mu vystavit dobropis na celou částku zboží a potom vystavit fakturu za používání zboží a nebo můžu vystavit opravný daňový doklad na sníženou částku? Děkuji za radu.