Re: Tisk příjmových/výdajových dokladů
Pro účetnictví to důležité není - je to spíš otázka "oběhu dokladů" - vedení pokladny
... nedovedu si představit, že někomu předám tržbu a a nebudu mít doklad o tomto předání, co když ...
Vyplatím peníze za nákup .. dotyčný bude tvrdit, že nic nedostal
Re: Tisk příjmových/výdajových dokladů
Spíš jsem myslela - co na to Finanční úřad - jestli to tady nebude problém? Co myslíte? Jinak se jedná o malou rodinnou firmu-PPD není problém a na faktury v hotovosti dáváme razítko: Zaplaceno hotově a podpis osoby. Děkuji.
Re: Tisk příjmových/výdajových dokladů
Co jsem psala o té kontrole, to byla 1 za X takových a na těch ostatních vždy chtěli vše v papírové podobě, takže bych to vypisovala/tiskla. Pokud to tedy pak nechcete dodělávat zpětně za případné kontrolované období, což taky některé malé firmy dělají, aby to nemusely skladovat.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 6. 2015 11:09
Dobrý den, jsem začínající účetní a mám asi hloupý dotaz: účtuji v s.r.o a minulá účetní netiskla všechny výdajové/příjmové pokladní doklady (především ty každodeníí-např.úhrada tržby z kamenného obchodu). Byly jen správně zaúčtováné v účetním systému, ale nebyly fyzycky vytišteny a zařazeny v šanonu. Na konci roku se jen vytiskl seznam všech těchto dokladů a přiložil do šanonu. Je nutné tedy tisknout PPD/VPD nebo ne? Předem děkuji za odpověď. Jana