Hlavní navigace

Reklamace zákazníka

  • (neregistrovaný) 194.228.20.---

    1. 7. 2015 20:08

    Prosím, může mě někdo navést nebo vysvětlit:
    Pán reklamuje zlomený nůž / uvedená záruka 3 roky/, koupil ho 24.12.2013, bylo mu nabídnuto vrácení zaplacené částky nebo výměna za nový stejný. Požadoval nový, který okamžitě dostal a k tomu požadoval nový paragon o zakoupení aby mu opět běžela 3-letá záruka.
    Nůž jsme mu vyměnili a nechali původní paragon, kde má ještě záruku do 24,12. 2016.
    Odešel s výhružkami, že nás jde nahlásit na ČOI.
    Tady si nejsem jistý zda jsem udělal dobře, že jsme třeba na ten původní paragon nenapsali výměna a dnešní datum.
    Když bude nůž používat a lámat , musíme se o něho vlastně doživotně starat. Zlomit čepel není žádné umění.
    Prosím, jak jsem to měl udělat?
    Děkuji Ivan

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).