Re: Děkuji a přeji hezký den
>>Dobrý den, prosím o radu, jak postupovat v případě,
>>že
>>nám zákazník zasílá zboží na reklamaci a požaduje po
>>nás úhradu poštovného, které ho bude stát zaslání
>>zboží
>>na reklamaci. My máme v obchodních podmínkách, že
>>zákazník zasílá zboží na naši adresu na své náklady.
>>V
>>případě, že reklamaci neuznáme, na poštovné nárok nemá
>>a
>>v případě, že reklamaci uznáme jako oprávněnou, tak
>>podle nás má zákazník nárok na přiměřené náklady
>>podle
>>NOZ §1924.
>>
>>Ale nejsem si jistá, jak to provedu účetně? Na
>>základě
>>jakého dokladu mohu zákazníkovi vrátit poštovné?
>>Nikdy
>>jsem se ještě s tímto nesetkala, tak budu vděčná za
>>nakopnutí, jak situaci řešit.
>>
>>Děkuji za radu.
>Na základě žádosti, uznané reklamace a dokladu o
>poštovném.
>Měli byste to mít ošetřeno nějakou směrnicí, jak
>budete postupovat.
>
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
29. 7. 2015 14:50
Dobrý den, prosím o radu, jak postupovat v případě, že nám zákazník zasílá zboží na reklamaci a požaduje po nás úhradu poštovného, které ho bude stát zaslání zboží na reklamaci. My máme v obchodních podmínkách, že zákazník zasílá zboží na naši adresu na své náklady. V případě, že reklamaci neuznáme, na poštovné nárok nemá a v případě, že reklamaci uznáme jako oprávněnou, tak podle nás má zákazník nárok na přiměřené náklady podle NOZ §1924.
Ale nejsem si jistá, jak to provedu účetně? Na základě jakého dokladu mohu zákazníkovi vrátit poštovné? Nikdy jsem se ještě s tímto nesetkala, tak budu vděčná za nakopnutí, jak situaci řešit.
Děkuji za radu.