Poštovné - reklamované zboží

  • (neregistrovaný)

    29. 7. 2015 14:50

    Dobrý den, prosím o radu, jak postupovat v případě, že nám zákazník zasílá zboží na reklamaci a požaduje po nás úhradu poštovného, které ho bude stát zaslání zboží na reklamaci. My máme v obchodních podmínkách, že zákazník zasílá zboží na naši adresu na své náklady. V případě, že reklamaci neuznáme, na poštovné nárok nemá a v případě, že reklamaci uznáme jako oprávněnou, tak podle nás má zákazník nárok na přiměřené náklady podle NOZ §1924.

    Ale nejsem si jistá, jak to provedu účetně? Na základě jakého dokladu mohu zákazníkovi vrátit poštovné? Nikdy jsem se ještě s tímto nesetkala, tak budu vděčná za nakopnutí, jak situaci řešit.

    Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 7. 2015 15:30

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: Poštovné - reklamované zboží
      Na základě žádosti, uznané reklamace a dokladu o poštovném.
      Měli byste to mít ošetřeno nějakou směrnicí, jak budete postupovat.

    • 30. 7. 2015 7:35

      pepinuska (neregistrovaný)

      Re: Děkuji a přeji hezký den
      >>Dobrý den, prosím o radu, jak postupovat v případě,
      >>že
      >>nám zákazník zasílá zboží na reklamaci a požaduje po
      >>nás úhradu poštovného, které ho bude stát zaslání
      >>zboží
      >>na reklamaci. My máme v obchodních podmínkách, že
      >>zákazník zasílá zboží na naši adresu na své náklady.
      >>V
      >>případě, že reklamaci neuznáme, na poštovné nárok nemá
      >>a
      >>v případě, že reklamaci uznáme jako oprávněnou, tak
      >>podle nás má zákazník nárok na přiměřené náklady
      >>podle
      >>NOZ §1924.
      >>
      >>Ale nejsem si jistá, jak to provedu účetně? Na
      >>základě
      >>jakého dokladu mohu zákazníkovi vrátit poštovné?
      >>Nikdy
      >>jsem se ještě s tímto nesetkala, tak budu vděčná za
      >>nakopnutí, jak situaci řešit.
      >>
      >>Děkuji za radu.
      >Na základě žádosti, uznané reklamace a dokladu o
      >poštovném.
      >Měli byste to mít ošetřeno nějakou směrnicí, jak
      >budete postupovat.
      >

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).