Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 8. 2015 13:45
Dobrý den
Setkali jste se už někdy s tím, že si u Vás zákazník objednal zboží a poté bezdůvodně neodebral?
Mohu zákazníka za to penalizovat nebo účtovat skladné dokud neodebere?
Nebo jak dále postupovat. Nemáme jiné uplatnění na zboží.
Dekuji