Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
28. 8. 2015 14:11
DObrý den,
měla bych dotaz ohledně reklamace. Zákazník u nás jako u e-shopu reklamoval zboží zakoupené v listopadu loňského roku pro závadu. Zboží jsme si stáhli přes přepravní společnost zpět k nám s tím, že zákazníkovi vrátíme peníze, nicméně zákazník zboží dobře nezabalil a přišlo rozbité, respektive část ze skla je zcela na střepy a zboží je dále nepoužitelné.
Má zákazník v tomto případě nárok na vrácení částky za zboží? Nebo jen poměrnou část?
Děkuji moc za odpověď.
Nová