Re: Vrácení poškozeného zboží
Sice nejsem obchodník, takže nevím, zda Vás moje odpověď zajímá.
Nejde o tvrzení proti tvrzení. Fotky je dobré mít, ale není to podmínkou uznání reklamace. Chápu V8s jako obchodníka, jsou v tom peníze. Ale to není všechno, není nad dobrou pověst obchodníka a Vaše rozhodnutí o takové reklamaci bude i reklamou pro Vás. Bude neplacená, a záleží jen na Vás , jaká bude jestli negativní, která se šíří rychle nebo dobrá, která Vám vše může vynahradit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
7. 9. 2015 10:32
Zdravím Vás, mám tu potíž se zákazníkem, který odstupuje od kupní smlouvy ale zboží přišlo zpět poškozené. Úroveň zabalení do originálního obalu byla vesměs dobrá, ale všechny sáčky rozervané a polystyrenová výplň slepená izolepou. Takže přístup zákazníka k výrobku nebyl dvakrát vybíravý. Samotný výrobek má sice malé poškození, ale dle opravny je náprava škody 80% hodnoty celého zboží, nemluvě o tom, že víceméně tímto poškozením i skončila záruka.
Zboží z prodejny odcházelo originál zabalené (takže nikdo neví co je uvnitř), zákazník to měl u sebe cca týden a pak se rozhodl ho vrátit.
Vinu popírá i když jeho přístup je opět poněkud nestandardní.
Pachatel je tedy zcela neznámý. Mohlo se to rozbít při přepravě, mohl to zákazník rozbít sám, nikdo neví. Fotky z příjmu zboží máme, zákazník fotky ze zabalení nebo příjmu nemá.
Co s tím? Je to tvrzení proti tvrzení... Děkuji MP