Reklamace NTB do 6 měsíců

  • (neregistrovaný)

    14. 9. 2015 11:01

    Dobrý den, v květnu jsem si koupila nový notebook, po 3 měsících přestal fungovat obraz (monitor), což jsem zjistila tak, že jsem NTB zapojila HDMI kabelem k TV a tam běžel ok. Prodejci jsem pouze oznámila, že ntb přestal fungovat (černý obraz), protože mě zajímalo, jakou vadu zjistí. Ntb jsem tedy reklamovala ihned u prodejce s tím, že se vada projevila do 6 měsíců a tak požaduji výměnu zboží za nové. Prodejce mi sdělil, že ntb zašle servisu a až po jeho vyjádření se bude dále postupovat. Dnes je to již 14, prodejce mi pouze sdělil, že se NTB nachází mimo ČR a žádné další, bližší informace nemá.
    Je to běžný postup? Pokud se vada projeví do 6 měsíců, má se za to, že tam vada byla již při převzetí a za tyto vady je odpovědný prodejce. Jsem vázaná na termín 30 dní, až jak se vyjádří servis, nebo do těch 30 dní by se mnou měl prodejce reklamaci vyřídit tak, jak jsem požadovala, popř. do těch 30 dní vrátit peníze?
    Děkuji za rady, hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).