Oprava souhrnného hlášení prosím

  • (neregistrovaný)

    15. 9. 2015 20:10

    Dobrý den, prosím o radu:
    již jsem odeslala souhrnné hlášení k DPH za srpen a až po odeslání jsem dostala zprávu, že pro srpnovou dodávku na jednoho klienta již platí jiné DIČ.

    Vím, že se to dá opravit následným souhrnným hlášením. Ale platí to i pro tento případ, kdy je ještě doba před termínem pro podání za srpen? Co s tím teď udělat?

    Moc děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 9. 2015 22:43

      Daniela K. (neregistrovaný)

      Re: oprava souhrnného hlášení prosím
      Následné souhrnné hlášení je hlášení opravné a podává se,
      pokud plátce, který podal souhrnné hlášení (nebo i následné SH), zjistí, že v SH uvedl chybné údaje.
      (U SH tomu není tak, že by se až do termínu pro podání SH mohlo podat nové "opravené" SH a k tomu předchozímu by se nepřihlíželo).

    • 16. 9. 2015 16:42

      zsmol (neregistrovaný)

      Moc děkuji za jasnou odpověď.
      >>Dobrý den, prosím o radu:
      >>již jsem odeslala souhrnné hlášení k DPH za srpen a
      >>až
      >>po odeslání jsem dostala zprávu, že pro srpnovou
      >>dodávku na jednoho klienta již platí jiné DIČ.
      >>
      >>Vím, že se to dá opravit následným souhrnným
      >>hlášením.
      >>Ale platí to i pro tento případ, kdy je ještě doba
      >>před termínem pro podání za srpen? Co s tím teď
      >>udělat?
      >>
      >>Moc děkuji.
      >
      >Následné souhrnné hlášení je hlášení opravné a podává
      >se,
      >pokud plátce, který podal souhrnné hlášení (nebo i
      >následné SH), zjistí, že v SH uvedl chybné údaje.
      >(U SH tomu není tak, že by se až do termínu pro podání
      >SH mohlo podat nové "opravené" SH a k tomu předchozímu
      >by se nepřihlíželo).
      >
      >

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).