Reklamace špatně vystavené faktury

  • (neregistrovaný)

    24. 6. 2010 14:21

    Společnost O2 mi vystavila fakturu na špatnou částku, místo abych platil cca 800Kč jsem měl na faktuře přeplatek 1300Kč. Po upozornění se přišlo na to, že O2 nesprávně zaúčtovala cizí platbu na mé tel. číslo. Proto jsem žádal, aby mi zaslali opravenou fakturu na správnou částku nebo dobropis a fakturu novou. Z O2 mi napsali, že toto nedělají, že mám zaplatit a zablokovali mi odchozí hovory. Papírově mám 1300 přeplatek a přesto po mě chtějí abych zaplatil. Mohu se nějak bránit? Zaplatil bych rád, ale ne bez faktury na správnou částku, potom mi to nebude sedět v účetnictví. Dekuji za odpověď

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).