Re: Dobropis x storno
>Dobrý den,
>prosim o radu kdy můžu dělat storno a kdy uz jen
>dobropis a jakym zpusobem zajistit doruceni dobropisu.
>Zatim jsme fa, ktere byly vystaveny, ale klient
>nezaplatil a nakonec zrusil sluzbu, pokud bylo reseno vse v
>ramci mesicniho priznani, dělali storno. Lze to tak
>vubec ? mam si k stornu napri. prilozit mail. komunikaci,
>kdy klient nechtel sluzbu uz dal provozovat ? Pokud by
>jsme presli na dobropisy, jakym zpusobem si
>zajistujete, ze bylo doruceno ? posilat dodejkou je pro nas fin.
>narocne, jedna se mi mesine tak o 50-80 storen nebo
>dobropisu.
Re: Dobropis x storno
protoze nam to sef nechce dovolit, ze to je opakovane plneni, kazdy mesic nebo kvartalne fakturujeme stejne veci a ze kdyby jsme delalli na zalohy, tak je spatne duzp, kdyz je zacatek - pokracovani napr. 1/4/2015. klient by zaplatil treba az 20/4 a uz by byl pry problem. Ja to tam teda nevidim, take ho premlouvam na vyzvy a plneni dph se stihne vzdy v danem mesici, pripadne by to told u nekdterych preskocilo do dalsiho, ale furt se to toci....
jsem z toho uz pitoma, udelam storno, pak mi klient vola, ze chce dobrpis, ze si to zapomnel samzat a furt dokola..
Re: Dobropis x storno
no u opakovaného plnění to tak je, vystavujeme dan. doklady do 145ti dní od např. 1/4/2015, a kdyby jsme presli na zalohy, tak zalohu vystavime pred timto datem, ale sami vite jak klienti hradi.... , tak je mozne ze jim sluzba pojede celej mesic a oni by treba tu zalohovku ani nezaplatili ke konci mesice..
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 9. 2015 11:13
Dobrý den,
prosim o radu kdy můžu dělat storno a kdy uz jen dobropis a jakym zpusobem zajistit doruceni dobropisu. Zatim jsme fa, ktere byly vystaveny, ale klient nezaplatil a nakonec zrusil sluzbu, pokud bylo reseno vse v ramci mesicniho priznani, dělali storno. Lze to tak vubec ? mam si k stornu napri. prilozit mail. komunikaci, kdy klient nechtel sluzbu uz dal provozovat ? Pokud by jsme presli na dobropisy, jakym zpusobem si zajistujete, ze bylo doruceno ? posilat dodejkou je pro nas fin. narocne, jedna se mi mesine tak o 50-80 storen nebo dobropisu.