Ztracená zásilka

  • (neregistrovaný)

    30. 9. 2015 12:02

    Dobrý den, zákazníkovi jsme odeslali balík, který ale česká pošta ztratila. Hodnota na faktuře pro zákazníka byla uvedena 194Kč s DPH. Po reklamaci nám pošta vrátila částku 162,77. Mezitím než došlo k vyřízení jsme vystavili novou fakturu a poslali zboží znovu. Jak to teď správně účetně vyřešit?

    Dle mého názoru bych měla vystornovat původní fakturu. V ostatních pohledávkách vystavit pohledávku za českou poštou ve výši uhrazené částky což zaúčtuju na 315/648, potřebuju ale "vyskladnit i to nedodané zboží"... Myslím že 549/504 (účtujeme způsobem B) ale co s poštovným? No trochu jsem se do toho zamotala..

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).