Re: předn.exekuce a srážky ze mzdy
MAjí to opravdu krásně napsané(asi nějaká asistentka :-).
Plátce A nebude srážet nepostižitelnou částku = chápu to tak, že budete přihlížet k tomu, že z nezabavitelné částky se nesráží. TEdy, použijete pro výpočet srážek nezabavitelnou částku.
Druhý pláce k nezabavitelné č.nebude přihlížet - chápu tak, že
bude počítat s celým čistým příjmem, protože k nezabavitelné č.přihlíží plátce A. (vy).
Není zač, na soud se ale nikdy nikdo nedovolá :-).
děkuji vám za reakce, zrovna i včera jsem volala zase kvůli něčemu jinému na exekutorský úřad, tak mě přepojili na právničku, která to vyřizuje, byla nepříjemná, že je to snad jasné, tak jsem jí řekla, že jí to jasné asi je, ale já nejsem právník, já tomu nerozumím :) jakobyste paní Renato měla kameru :-D mějte se pěkně
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 10. 2015 16:26
dobrý den, jsem asi natvrdlá, ale nerozumím znění z exekučního příkazu, můžete mi to prosím objasnit? Zaměstnanci srážím běžné a dlužné výživné, uplatňuji nezabavitelnou částku, posílám pravděpodobně na účet matky - je uvedeno v ex.příkazu. Nyní přišlo nové usnesení NOVĚ ohledně 2 plátců mzdy, kde uvádějí:
Tuto základní nepostižitelnou částku nebude srážet plátce mzdy A (já).
Plátce jiného příjmu Generální ředitelství cel se již nebude řídit nepostižitelnou částkou.
fakt tomu nerozumím - kdo použije nezabavitelnou částku - já nebo GŘ :-(