OT: KH jako příležitost

  • (neregistrovaný)

    3. 10. 2015 10:33

    GFŘ chystá velkou informační kampaň, která by měla vysvětlit nezbytnost zavedení KH a její velké přínosy. To nekomentuji, jen cituji.

    V kampani budou také zmíněny sankce.

    To bude podle mého názoru příležitostí k tomu revidovat PÍSEMNÉ smlouvy s klienty, kde by mělo být formou dodatku ošetřeno zejména termín předávání podkladů pro KH a postup v případě doručení výzvy ať už klientovi nebo jeho zástupci.

    Vzhledem k velkému nárůstu pracnosti a zodpovědnosti se domnívám, že by to mohla být i příležitost k jednání o zvýšení ceny.

    Hezký den!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 10. 2015 10:55

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      Pavle, klienti už jsou naprosto znechuceni tou spoustou administrativy.
      Navíc nevím, jestli je to trend, ale naopak začínají hledat "účetní", které je hlavně nebudou ničím zatěžovat a budou dělat vše, včetně daní za neskutečně nízké ceny.

    • 3. 10. 2015 11:16

      Vladimír 2

      Re: OT: KH jako příležitost
      ***************************************************
      Tak to se ta "dáma" z níže uvedené diskuze, co zpracovává
      20 firem za 1desítku čistého docela poměje!
      A Komora DP si může utřít nudli u nosu a čekat na dámskou
      volenku.

    • 3. 10. 2015 11:52

      Pavel Jirsa (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      Vladimíre 2,

      tu paní nekomentuji.

      Nerozumím, co jste myslel tím "Komora DP si může utřít nudli u nosu a čekat na dámskou volenku."

      Hezký den!

    • 3. 10. 2015 16:53

      Vladimír 2

      Re: OT: KH jako příležitost
      ***********************************************
      Myslel jsem tím, že někteří podnikatelé se raději půjdou poradit
      k oné "dámě" za drobný peníz, než aby se poradili u daň. poradců.

    • 3. 10. 2015 17:30

      MarcelaV. (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      Potvrzuji velké znechucení klientů, rozhodně se kvůli tomu nepohrnou k poradcům a nezačnou ochotně více platit... Upřímně spíš čekám, pro kolik z nich bude příští rok (nebo první "výchovná" pokuta) poslední kapkou, aby se na všechno vykašlali a šli na ÚP... On i ten poradce poradí "jen" s daněma, ale těch podnikatelů (já mám většinou malé plátce DPH, třeba s jedním zaměstnancem) se týká takové množství dalších předpisů a vyhlášek, že se čím dál víc divím, že vůbec ještě někdo podniká... Během tohoto roku jen v těch pár firmičkách, kterým pomáhám, přišla na kontrolu hygiena, inspekce práce, památkáři ohledně "regulace reklamy", magistrát, několkrát Čoi - běžné kontroly DPH, socky a zdravotek ani nepočítám... a otravné statistiky už vyplňujeme pohledem z okna...

    • 3. 10. 2015 11:49

      Pavel Jirsa (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      >>GFŘ chystá velkou informační kampaň, která by měla
      >>vysvětlit nezbytnost zavedení KH a její velké přínosy.
      >>To
      >>nekomentuji, jen cituji.
      >>
      >>V kampani budou také zmíněny sankce.
      >>
      >>To bude podle mého názoru příležitostí k tomu
      >>revidovat PÍSEMNÉ smlouvy s klienty, kde by mělo být
      >>formou
      >>dodatku ošetřeno zejména termín předávání podkladů
      >>pro
      >>KH a postup v případě doručení výzvy ať už klientovi
      >>nebo jeho zástupci.
      >>
      >>Vzhledem k velkému nárůstu pracnosti a zodpovědnosti
      >>se domnívám, že by to mohla být i příležitost k
      >>jednání
      >>o zvýšení ceny.
      >>
      >>Hezký den!

      >Pavle, klienti už jsou naprosto znechuceni tou
      >spoustou administrativy.
      >Navíc nevím, jestli je to trend, ale naopak začínají
      >hledat "účetní", které je hlavně nebudou ničím
      >zatěžovat a budou dělat vše, včetně daní za neskutečně nízké
      >ceny.

      Alen,

      jaká je situace mezi klienty vím. Na rozdíl od CML. Orwel by se radoval, jakého má pokračovatele.

      Dobrovolní plátci DPH se odhlašují. Evidence tržeb zažene drobné podnikatele do šedé zóny atd.

      Nicméně si stále myslím, že KH vytvoří příležitost narovnat vztahy s klientem.

      Při zvýšené pracnosti a hlavně odpovědnosti by si každý měl zvážit, zda mu stojí za to se o klienty starat. A ti/ty "účetní" za neskutečně nízké ceny, které/ří to budou dělat špatně, asi brzo skončí. Sankce jsou již připraveny.

      A když by to nebylo o narovnání ceny, tak je to určitě příležitost alespoň narovnat smluvní podmínky o nově zavedené KH.

      Hezký den!

    • 3. 10. 2015 12:18

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      Pavle,
      myslím si, že Orwella moc lidí nečetlo. Tedy zejména v dnešní době, kdy nová generace skoro nečte. Ale radoval by se
      (Já mám štěstí, že i moje dospělé děti pořád a hodně čtou).
      Myslím, že jsem tu již zmiňovala článek, znáte své nevýnosné zákazníky, je každého věc, aby nepracoval pod cenou.
      Je to jen věc vyjednávání a ohodnocení sebe sama.
      Nemá přeci cenu mít x klientů, když to nepokryje to, co do toho člověk investoval.

    • 5. 10. 2015 15:31

      mirka..p (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      Alen, situace není tak pesimistická, já četla Orwela, i můj partner, i moji sourozenci a jejich partneři a všechny naše děti až na to jedno nejmladší, to čte zatím medvídka PÚ :o)

    • 3. 10. 2015 12:39

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: OT: KH jako příležitost
      >Nicméně si stále myslím, že KH vytvoří příležitost
      >narovnat vztahy s klientem.

      >A když by to nebylo o narovnání ceny, tak je to určitě
      >příležitost alespoň narovnat smluvní podmínky o nově
      >zavedené KH.
      >
      >Hezký den!
      Pořád platí Murphyho zákony.
      viz
      Drewův zákon profesionální zkušenosti:
      Zákazník, který platí nejméně, si stěžuje nejvíce.
      Hezké odpoledne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).