Re: OT: soudržnost na tomto foru
Musím se přidat s poděkováním, chodím sem každý den čerpat informace. Když zrovna nežádám o radu, alespoň čtu otázky a odpovědi ostatních.
Doufám, že takhle fajn a přínosné to bude na tomhle foru i v roce 2016, kdy určitě bude na podobná fóra ještě méně času.
Děkuji tedy! Pěkný podzimní podvečer J.
ANO,ANO,ANO! Také se připojuji,
Chodím sem také pravidelně, snad jen o dovolené jsem si to zakázala.
Pročítám a učím se. Někdy i poprosím o radu. Klobouk dolů před všemi, kteří ochotně radí ostatním.
Také se připojím. Jsem moc vděčná své bývalé sousedce, která mne sem nasměrovala. Když občas zabrousím na diskuze z jiného oboru a čtu ty hámotiny a vulgárnosti, tak jsem ráda, že to tu je takové, jaké je. I když mi tu občas někdo napíše, že jsem jenom blbá účetní.
>>
>>Dobrý den, také se připojuji s poděkování za cenné
>>rady, které mi zde byli a věřím , že i budou
>poskytnuty. Velice si vážím všech, kteří se zde s námi
>dělí o své vědomosti a věnují nám svůj jistě drahocenný
>čas. :)
V posledních dnech přímo hltám rady od tečky, protože současná problematika exekucí z DPP mě sráží na kolena. Moc díky tečce a i ostatním za veškeré rady.
Vážení, chtěla bych také všem moc a moc poděkovat. Tento web mi moc pomáhá. Když řeším nějaký problém, skoro vždy najdu odpověď. Konečné rozhodnutí je sice na mně, ale většinou odpovědi mě navedou na řešení problémů. Ještě jednou, díky všem, kteří odpovídají na dotazy.
Děkuji všem co odpovídají a radí. V minulém zaměstnání jsem tuhle diskuzi navštěvovala každodenně. 4 roky jsem do fóra ani nenahlídla, měla jsem jiné starosti na rodičovské dovolené :). Nyní nastupuji znovu do práce a již 2 týdny zde čerpám opět informace. Překvapuje mě, že většina znalých odpovídajících tu stále je a pomáhá, jako by se za 4 roky nic nezměnilo :). Hezký den
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.