Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
7. 10. 2015 13:55
Dobrý den,
internetový obchod, používá účtování skladu zp. B. Nákup zboží přijde faktura zaúčtuje se a vytvoří se příjemka. U vydaných faktur je to ale nastavené tak, že se vydává přímo tou fakturou. Hodně zboží se kupuje na základě poptávky zákazníků... Tedy přesně.. Zákazník si objedná zboží z internetu, u kterého je uvedeno "na objednávku", vystaví se faktura, zboží se objedná u našeho dodavatele. Což mi ale dělá nepořádek ve skladě a vážených cenách.. Jde o to, že zboží je přijato třeba až za 5 dnů... Máte s tím prosím někdo zkušenosti... Podle mého bychom měli vystavovat faktury až když je zboží skutečně vydáno, ale vystavujeme je už při zpracování objednávky.. Myslím, že je to celé špatně... Nebo můžu vystavit fakturu 1.10. a dát tam třeba DUZP 7.10.2015? Děkuji za odpovědi