Sklady

  • (neregistrovaný)

    7. 10. 2015 13:55

    Dobrý den,
    internetový obchod, používá účtování skladu zp. B. Nákup zboží přijde faktura zaúčtuje se a vytvoří se příjemka. U vydaných faktur je to ale nastavené tak, že se vydává přímo tou fakturou. Hodně zboží se kupuje na základě poptávky zákazníků... Tedy přesně.. Zákazník si objedná zboží z internetu, u kterého je uvedeno "na objednávku", vystaví se faktura, zboží se objedná u našeho dodavatele. Což mi ale dělá nepořádek ve skladě a vážených cenách.. Jde o to, že zboží je přijato třeba až za 5 dnů... Máte s tím prosím někdo zkušenosti... Podle mého bychom měli vystavovat faktury až když je zboží skutečně vydáno, ale vystavujeme je už při zpracování objednávky.. Myslím, že je to celé špatně... Nebo můžu vystavit fakturu 1.10. a dát tam třeba DUZP 7.10.2015? Děkuji za odpovědi

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).