Daňové doklady - sběr? skartování?

  • (neregistrovaný)

    7. 10. 2015 15:23

    Dobrý den, mám tu daňové doklady z dob podnikání maminky. Jsou 12 - 20 let staré (byla plátce DPH). Jsou již určené k likvidaci.

    Vím, že veškeré doklady, které se týkají zaměstnanců, kopií výplatních listin, tam kde jsou uvedená rodná čísla apod. je NUTNÉ skartovat.

    Ale je potřeba skartovat i běžné dodací listy? faktury?

    .... přece v dnešní době kdy jde IČO, DIČ včetně adres vyhledat na internetu to nejsou citlivé údaje, nebo ano?
    z faktury se sice vyčte, že paní "Jarmila Nováková" odebírala v roce 2002 do svých potravin rohlíky a chleba z Michelské pekárny, jogurty z Danone a maso z Písnice.... ale to přece v té době věděli všichni, kteří viděli před prodejnou stát auto dodavatele zboží.
    Stejně tak výdajové doklady za kancelářský papír a jiné drobné výdaje.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).