Hlavní navigace

Reklamace - neexistující dodavatel

  • (neregistrovaný) 213.192.4.---

    5. 8. 2012 20:06

    Dobrý den, má někdo zkušenost s reklamací zboží u neexistující firmy? Mám e-shop s nábytkem a vyskytla se mi druhá reklamace na zboží u dodavatele s kterým jsem ukončila spolupráci před několika měsíci (byl problémový). Jsem jen zprostředkovatelem prodeje, nejsem dodavatelem zboží. Faktury zákazníkovi vypisoval dodavatel na svoje IČ. V reklamačních podmínkách mám psané, že za reklamace nejsem zodpovědná, firma... sice existuje, ale pod jiným provozovatelem a jiným IČ, kontakt na bývalého majitele mi odmítá dát. Nevím jak v tomto případě mám postupovat, je to taková nestandartní situace. Nevím jestli jsem povina zákazníkovi vyplatit peníze za zboží, a jak bych to pak účetně vykázala.
    Irena
    irena.007@email.cz

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).