Opravy a udržování

  • (neregistrovaný)

    12. 11. 2015 11:14

    Dobrý den,
    jsem začátečník v účtování, proto se můj dotaz asi bude zdát někomu hloupý.
    Když firma koupí materiál na vymalování kanceláře (barva,štětce, tmel, smirkový papír) a pak si svépomocí vymaluje, účtuji nakoupený materiál jako materiál 501, nebo opravy a udržování 511?
    Je mi jasné, že kdyby si nechali vymalovat od jiné firmy, faktura by byla 511, ale takhle si nejsem jistá.
    To samé, když vlastní centrálu, kterou používají na stavbě a v ní se něco porouchá. Koupí si náhradní díl a centrálu opraví sami. Účtuji koupený díl jako 501 nebo 511.
    Předem děkuji za radu.
    Majka

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).