Storno faktury

  • (neregistrovaný)

    27. 11. 2015 10:05

    Dobrý den,
    jak prosím postupovat. Vystavila jsem 13.11.2015 fakturu na dobírku a zaslala zákazníkovi klíče. Nyní mi zákazník volal, že to nejsou správné klíče. Klíče si od nich vezme tedy zpět a fakturu už mi uhradili dobírkou, která mi dnes od pošty přišla. Mám si tedy uhradit fakturu dobírkou a pak si ji stornovat a přes účet vrátit peníze? Zákazníkovi bych řekla, aby si fakturu nezváděl a má mi něco potvrdit?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 27. 11. 2015 23:49

      Ondřej Drbal (neregistrovaný)

      Re: Storno faktury
      Já bych jako nejjednodušší cestu viděl - vystavit ODD a na jeho základě zaplatit...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).