Výzvy ke KH do speciální DS?

  • 9. 1. 2016 17:20

    Zdravím a prosím o radu, jak oddělit komunikaci kvůli KH od ostatních zpráv, které chodí klientům do jejich datovek.

    Jistě chápete, oč jde: Ráda bych odjela aspoň 1x do roka na dovolenou delší než 5 kalendářních dní :-) Proto bych chtěla nasměrovat VŠECHNY výzvy kvůli KH od VŠECH klientů do jedné speciální datovky (zvané třeba pošťák), kterou bych obsluhovala jen já ... a kam bych v době své dovolené samozřejmě nelezla.

    Klienti by tak mohli nadále užívat své datovky a vstupovat do nich bez ohledu na to, že jsem zrovna pár dní u moře (nebo jsem v kómatu na JIP :-)))

    Ptám se tedy, zda lze zařídit, aby správce daně posílal firmě X běžné písemnosti kromě KH do datovky firmy X, ale výzvy ohledně KH do DS pošťák?

    Když čtu informace zde http://www.financnisprava.cz/assets/cs/prilohy/d-placeni-dani/2015-Posouzeni_plnych_moci_KH.docx
    zdá se mi, že by toho bylo možno dosáhnout tím, že klienti využijí vzor plné moci č.1 a naformulují to zhruba takto:

    "Zplnomocňuji tímto svou účetní (jméno, adresa, datum narození, DIČ, číslo DS pošťák), aby mne zastupoval/a v plném rozsahu ve všech úkonech, řízeních nebo jiných postupech ve věcech kontrolních hlášení."

    Nejsem nadšená z toho, že tím pádem bude všechno padat na mou hlavu, resp. do mé speciální datovky pošťák... ale ještě méně se mi líbí varianta, že výzvy ke KH budou chodit do firemních datovek klientů, kteří do nich budou vstupovat, jak je napadne (a tomu nezabráním)... a připraví sebe i mně účetní o "výhodu" těch 10 dní, po něž je možno NEvstoupit do datovky... a během nichž tudíž zpráva není doručená.

    Co Vy na to? Děkuji předem za odpovědi - třeba i nesouhlasné, ale snažím se najít aspoň trochu přijatelné východisko...

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).