Re: zakázka 2015/2016
Pak nebudete v 2015 účtovat nic. pouze zaevidujete číslo zakázky. V 2016 vyfakturujete.
(v 2015 by muselo být účtování, pokud by vznikly náklady, ke kterým bude výnos až v 2016)
Re: zakázka 2015/2016
***
Dobrý den, máme každý rok několik desítek takových to zakázek. Na nějaké jsou přímé náklady jako mzda nebo materiál a některé jsou jenom přijaté. Na všechny vytvořím rozpracovanost (ty které nemají přímé náklady mají ale vždy režijní) a účtuji jí na 121/611. Na začátku roku zase zpět 611/121. Jestli máte jenom tuto jednu zakázku, tak bych to nechala být. Máme na to vytvořenou důmyslnou směrnici, zakázky rozdělujeme podle velikosti, spoustu vzorců, to se kontrolám líbí.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 1. 2016 9:29
Dobrý den, v 12/2015 přijatá zakázka na službu - opracování výrobku. V r.2015 nebyla zahájena práce, až v lednu 2016 provedena služba na opracování a následně provedeno vyúčtování celkem 19 904,-Kč.
Jak proúčtovat v r. 2015 a následně v lednu?
Děkuji