Re: Truhlářské práce a RPDP
Děkuji za radu a ještě jsem se chtěla zeptat, jaká je praxe, když je ve smlouvě více produktů - např. jako u nás - zabudované dveře a zároveň i klasický nábytek, je určeno nějaké pravidlo, např. kolik % z celé faktury má činit služba v RPDP, aby se mohla v tomto režimu vystavit celá faktura? Např. zabudované dveře za 50 tisíc a nábytek (postele, komody, apod.) za 70 tisíc. Lze celou fakturu vystavit v RPDP?
Re: Truhlářské práce a RPDP
pokud část v režimu a zboží k tomu se týká,je součástí celé akce-fakturace, pak je celé v režimu
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 1. 2016 10:44
Dobrý den, mám problém s odběratelem ohledně fakturace. Sepsali jsme v září smlouvu o dílo - on i my plátci DPH. Jedná se o výrobu nábytku a dveří včetně montáže. Zálohovou fakturu jsme vystavila s tím, že vše bude fakturováno najednou v RPDP. Nyní nás odběratel tlačí, že nechce fakturovat dveře, ale chce to napsat jako nábytek. Na to jsem mu řekla, že když už jsme fakturovali v RPDP a ze zálohy jsme neodvedli v září daň, tak mu to nyní nemůžeme fakturovat jako nábytek, protože tam se daň 21% počítá a tudíž jsme měli odvést daň i ze zálohy. On chce, aby jsme tedy fakturovali místo dveří vestavěné skříně, ale v částce, která dělá pouze 5 % z celkové faktury. Původně částka za dveře byla 30 % z celkové zakázky. Co mám dělat? Jsem bezradná a nerada bych něco udělala špatně. Prosím o radu. Děkuji.