Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
19. 1. 2016 12:26
Dobrý den,
dostávám jednou za měsíc daňový doklad od firmy Crocodille za bagety, jde o souhrnnou fakturu, na které jsou uvedeny jednotlivé dodávky baget na základě dodacích listů - je zde základ daně i vyčíslené DPH za každý dodací list.
Zároveň na této faktuře jsou uvedeny vrácené bagety, také na základě samostatných dodacích listů, také v členění základ daně a DPH za každou vratku.
K úhradě je vyčíslen vždy rozdíl mezi DL za dodávky a DL za vratky.
Faktura je vystavena: 5. 1. 2016
Datum UZP je: 31. 12. 2015
Na konci fa je pak celkový základ daně i DPH vypočítáno také z rozdílu dodávek a vratek.
Doposud jsem DPH uplatnila jako celkové, a to z rozdílu dodávek a vratek a to až v okamžiku, kdy jsem měla v ruce fakturu.
Ale jedna kolegyně mi říkala, že DPH z vratek by mělo být v měsíci, kdy jsem bagety skutečně vrátila a mám na to ten dodací list.
DPH z dodávek v měsíci, kdy obdržím doklad.
Jak mám postupovat? Děkuji.