Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 1. 2016 11:14
Omlouvám se, že vkládám ještě jednou, ale tlačí mě již termín DPH:
Prodáváme vázané květiny, vždy nám je na základě dodacího listu zavezou na obchod a odepíšou ty špatné, takže na DL jsou kusy plusem a kusy mínusem.
Faktura je jedna za celý měsíc - datum vystavení i datum UZP je např 31.12. 2015. K nám do firmy přijde až začátkem následujícího měsíce tedy 6. 1. 2016.
Je na ní uveden už jen rozdíl plusových a mínusových dodávek, takže např. že nám bylo za měsíc listopad dodáno 58 květin na základě DL č. 1-10 za 12/2015.
Uveden základ daně a sazba DPH, celková částka a toť vše.
Faktura je označena jako daňový doklad číslo 328/2015. Žádná zmínka o ODD na ty vrácené kusy.
Nevím, jestli mám řešit samostatně odpočet DPH za ty vrácené kytky a dát ho do měsíce vrácení, tedy v tomto případě by to bylo do 12/2015.
Děkuji.