Re: zpětné vrácení daní z příjmu
ono záleží také na tom, zda jste nějaké daně vůbec zaplatila nebo ne.Kdybyste např. měla minimální mzdu, tak vám daně pokryje sleva na poplatníka a daň žádnou neplatíte, takže v ročním zúčtování není co vracet. Nejlepší by bylo informovat se u své mzdové účetní. Pokud jste daně platila, byla jste někdy dlouhodobě nemocná nebo jste byla nějaký čas na ÚP, pravděpodobně byste nějaké daně zpátky dostala. Za rok 2015 můžete ještě požádat svoji mzdovku o provedení ročního zúčtování (podpis v prohlášení), za minulé roky byste si musela sama podat daňové přiznání na základě potvrzení o zdanitelných příjmech, které vám ona vystaví.
tak to by vám možná něco málo (do 100 Kč) vracet mohli, možná vám je i vraceli, a ani o tom nevíte. A v tom roce 2013 jste byla na ÚP?
děkuju moc za rady :-) už jsem od účetního vymohla potvrzení,ale přinesl mi jen za ro 2013, což v podtatě chci přepočítat,protože jsem nepracovala celý rok. ale nemám výplatní pásku třeba z brigád. Za lonský rok mi opět nic k podepsání nepřinesl, tak nevím co mám dělat, není s ním žádná řeč. :-(
Stačí tedy zajít jen na finanční úřad s tímhle potvrzením za 2013+ pracovní smlouvy, popř,dohohy o prac. činnosti ?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 2. 2016 11:56