Internetové knihkupectví - Pipkin

  • (neregistrovaný)

    5. 2. 2016 10:25

    Dobrý den,

    objednala jsem si v internetovém knihkupectví Pipkin knihu Abeceda mzdové účetní, na dobírku. Kniha přišla, dobírku jsme zaplatili, ale účet neposlali. Psal jsem jim mejla, ať ji vystaví, a oni odepsalï, ať pošlu číslo objednávky, že mi ji následně pošlou. Já ale číslo objednávky nemám, neboť jsem si ji nevytiskla, a oni ji na mejla neposlali. Telefon neberou. Máte někdo nějakou zkušenost, co se dá v takové situaci dělat? Kniha byla docela levná ve srovnání s obvyklou cenou. Možná proto, je to nejspíš prodej na černo.

    Děkuji za postřehy.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 2. 2016 12:00

      kely (neregistrovaný)

      Re: Internetové knihkupectví - Pipkin
      >Dobrý den,
      >
      >objednala jsem si v internetovém knihkupectví Pipkin
      >knihu Abeceda mzdové účetní, na dobírku. Kniha přišla,
      >dobírku jsme zaplatili, ale účet neposlali. Psal jsem
      >jim mejla, ať ji vystaví, a oni odepsalï, ať pošlu
      >číslo objednávky, že mi ji následně pošlou. Já ale číslo
      >objednávky nemám, neboť jsem si ji nevytiskla, a oni
      >ji na mejla neposlali. Telefon neberou. Máte někdo
      >nějakou zkušenost, co se dá v takové situaci dělat? Kniha
      >byla docela levná ve srovnání s obvyklou cenou. Možná
      >proto, je to nejspíš prodej na černo.
      >
      >Děkuji za postřehy.ásit na ČOI.

    • 6. 2. 2016 11:01

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Internetové knihkupectví - Pipkin
      Zde jsou zkušenosti ostatních kupujících

      http://obchody.heureka.cz/pipkin-cz/recenze/

      Zkusila jste jim napsat nový mail s tím, že jste si nezapsala číslo objednávky a že číslo objednávky z tohoto důvodu nemůže poslat?

      Dřív, než začnete o někom psát, že prodává na černo?

    • 6. 2. 2016 11:35

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: Internetové knihkupectví - Pipkin
      >>Dobrý den,
      >>
      >>objednala jsem si v internetovém knihkupectví Pipkin
      >>knihu Abeceda mzdové účetní, na dobírku. Kniha
      >>přišla,
      >>dobírku jsme zaplatili, ale účet neposlali. Psal jsem
      >>jim mejla, ať ji vystaví, a oni odepsalï, ať pošlu
      >>číslo objednávky, že mi ji následně pošlou. Já ale
      >>číslo
      >>objednávky nemám, neboť jsem si ji nevytiskla, a oni
      >>ji na mejla neposlali. Telefon neberou. Máte někdo
      >>nějakou zkušenost, co se dá v takové situaci dělat?
      >>Kniha
      >>byla docela levná ve srovnání s obvyklou cenou. Možná
      >>proto, je to nejspíš prodej na černo.
      >>
      >>Děkuji za postřehy.
      >
      >
      >Zde jsou zkušenosti ostatních kupujících
      >
      >http://obchody.heureka.cz/pipkin-cz/recenze/
      >
      >Zkusila jste jim napsat nový mail s tím, že jste si
      >nezapsala číslo objednávky a že číslo objednávky z
      >tohoto důvodu nemůže poslat?
      >
      >Dřív, než začnete o někom psát, že prodává na černo?
      Schválně jsem se koukla, majitelem je společnost Donativo s.r.o., která provozuje i portál dobre-knihy.cz a mám s ním nejlepší zkušenosti.
      Takže je to na Vás, v zásilkách na dobírku bývá obvykle faktura a určitě, pokud nebyla se najde nějaké vhodné řešení.
      Určitě jsou schopni to najít podle dobírkové poukázky. Jen z Vaší strany trochu chtít a ne hned psát takové věci.

      >

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).