Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 2. 2016 17:09
Dobrý den,
potřebovala bych radu ohledně splátkového kalendáře. Dostali jsme splátkový kalendář na rok 2016 na nájem, každý měsíc suma + DPH, splatnost vždy poslední den v měsíci (splatnost = DUZP).
Mám dotaz ohledně toho, kdy si ty měsíce uplatňuji v DPH.
Příklad:
Datum vystavení je 20.1.2016, splatnost je každý měsíc posledního dne v měsíci, to samé i DUZP. Já si to navedu stejně:
Datum vystavení: vždy 20.1.2016
Datum doručení: bude DUZP podle papíru (vždy poslední den v měsíci)
Splatnost: poslední den v měsíci
Datum KH: poslední den v měsící
Nárokuji si DPH za každý měsíc nebo až to zaplatím?
Splátkový kalendář je Příloha k nájemní smlouvě, má své evidenční číslo daň dokladu a var.symbol.
Právě si myslím, že bych to měla nahodit stejně jako je na papíře, nárokovat si to podle něho (je to něco podobného jako faktura, kterou si taky nárokuji v době příjmu a ne až zaplatím)?
Snad jsem to napsala srozumitelně. Děkuji za případné rady.