Postup při podání kontrolního hlášení

  • (neregistrovaný)

    10. 2. 2016 11:01

    Dobrý den, prosím o radu a více názorů.
    jsem začínající účetní na živnost po mateřské a rozhoduji se
    jak postupovat kvůli kontrolnímu hlášení a následných výzvách aby mi neunikly a nemuseli jsme platit pokuty.

    1) mám si zřídit elektronický podpis a svým klientům plátcům DPH nechat podepsat plnou moc vše posílat přes EPO a uvádět svůj email aby mi výzvy neunikly.

    2) nebo si mám založit datovou schránku a opět na základě plné moci, aby posílali výzvy od mých klientů do mé datové schránky.

    3) nebo požádat své klienty aby si založili datovou schránku pro tento účel a spravovat je za ně?

    prosím jak to řešíte vy? jaké je nejlepší řešení?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 10. 2. 2016 11:06

      Maxx (neregistrovaný)

      Re: postup při podání kontrolního hlášen
      Já jsme zvolila možnost 3 u těch, kteří datovku neměli. Ostatní dostali pokyny, že po dobu mé nepřítomnosti, budou vyzváni, aby do datovky nevstupovali (a neunikla lhůta 5 dnů).

      Uvádění e-mailu na KH je VELMI nešťastné. I když nejezdíte na "dovolenou", stát se může cokoliv. A 5 dnů je hodně málo.

    • 10. 2. 2016 11:38

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: postup při podání kontrolního hlášen
      Podívejte se zde do historie
      Vyhledejte si "kukátko" "pošťák"
      zejména příspěvky pana Pavla a paní Alen1

    • 10. 2. 2016 11:52

      Danule7 (neregistrovaný)

      děkuji
      děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).