Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 2. 2016 16:20
Prosím co s režijními doklady na materiál, které zaměstnanec nakoupí pro firmu v obch. typu Bauhaus a podobné, popř. nákup PHM a doklad je do 10.000,- dát do B.3 a neřešit? V případě většího nákupu ho vybavit DIČem ?
A dále tu mám smlouvu na pronájem přístroje. Měsíčně se k 25. platí 1300,- za pronájem včetně DPH je to už druhý rok a už žádný jiný doklad k tomu nebývá. Dávat měsíčně do B.2 ? Je to smlouva o pronájmu - je to tím pádem splátkový kalendář?