Společnost v likvidaci

  • (neregistrovaný)

    27. 2. 2016 18:10

    Dobrý den, jak je to s účtováním, když společnost vstoupí do likvidace? Společnost vstoupila do likvidace dne 16.2.2016. Začátkem února mi přijde mi faktura za nájem 1000 Kč za měsíc 2/2016. Musím časově rozlišit nájem? Tzn. 500 Kč dát přímo do nákladů a 500 Kč dát do nákladů příštího období???? Nikdy jsem společnost v likvidaci neúčtovala, tak v tom hodně tápu. Mám to brát, jako že mi 15.2.2015 skončilo účetní i daňové období a od 16.2.2016 už mám nové účetní/daňové období? Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).